dinsdag 13 december 2011

Nog wat vieze plaatjes, voor de liefhebbers...

Ja, heb ik je mooi te pakken, hè? 
Vieze plaatjes...


Maar hier enkele kiekjes die ik je niet wou ontzeggen, om een beeld te krijgen van je eventuele droomhuis in Frankrijk...
De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, dus dat heb ik ook niet gedaan. Het zijn foto's die gemaakt zijn met de allergoedkoopste camera (niet digitaal) en daarna heb ik ze eigenhandig gescand (vast niet op de juiste manier), dus... Kijk en huiver...


Kom binnen, zou ik zeggen...

Geef toe, dit is toch vies?

Zelfs Koos  heeft staan klagen...
Ho, wat is dit?

Hee, een mooie ingebouwde keuken!

Authentieke gordijntjes, toch?


Wat zou er achter die prachtige deur zitten?


Hmm, ja...
En zo...
kan ik nog wel even...
doorgaan.

Maar hier wou ik het bij laten! Tot de volgende keer! En denk aan het afstapje...


De volgende keer, zoals beloofd, fase twee ...






2 opmerkingen:

  1. Heel amusant om binnen te kijken in de "miserie" van anderen : )
    Maar het toilet was wél netjes?
    Ik zie wel mooie oude elementen zoals die schattige binnendeuren en de wit keramieken wasbak.
    Benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben? Het wordt trouwens hoog tijd dat we het resultaat ter plaatse komen bekijken.
    Tot gauw!
    groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Diane, wat leuk dat je reageert. Die wc hebben we, na een grondige poetsbeurt, nog best lang gebruikt. Was trouwens wel een kabouter w-c'tje hoor. Nu hebben we er een voor grote mensen... Kom maar eens uitproberen! haha

    BeantwoordenVerwijderen