zondag 1 januari 2012

Een frisse start

Heerlijk, een nieuw jaar, nieuwe kansen!

Gisteravond ben ik bijna voor de bijl gegaan en was ik haast weer gaan roken. De reden? Tja, het klinkt raar, maar het lijkt wel of je iets mist als je niet rookt. Het is zeker niet de verslaving, want die is na drie maanden wel voorbij. Gewoon, het lijkt wel of je wat gezelligheid mist. Wat klinkt dat mutserig, maar zoiets is het wel. Mensen die nooit gerookt hebben zullen dit wel niet begrijpen.
Maar gelukkig vond ik het gewoon vies en na één trekje heb ik de sigaret snel uitgemaakt. Bah! 
Nu weer helemaal trots dat ik niet overstag ben gegaan.




Overigens heerlijke oliebollen gegeten gisteravond die we in Ygrande bij een cafeetje gekocht hebben. Dank je Hugo voor de goeie tip via facebook. Zoon Bert had al oliebollenmix meegenomen uit Nederland, want hier kennen ze dat niet. Maar ja, de keuken stinkt natuurlijk de volgende dag nog flink en dat is voor (Franse) gasten ook niet echt lekker. 
Die gaan vandaag trouwens ook weer terug naar Parijs na een weekje bij ons gebivakkeerd te hebben. 
Dus zometeen werk aan de winkel...
Iedereen nogmaals een heel goed 2012 toegewenst met vooral heel veel plezier!


3 opmerkingen:

  1. Hoi Annette,
    Jij ook de allerbeste wensen en een goed en gezond 2012 toegewenst.
    En eh... oliebolletjes bakken midden in de keuken vind IK geweldig, zo ook de aroma die we nog dagenlang daarna ruiken ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.S. Knap hoor dat je gestopt bent met het roken en het weet vol te houden... doorzetten.
    Groet van een stevige rookster (helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel! Dat ik gestopt ben heeft alles met de gezondheid van Rens te maken, die heeft in augustus een herseninfarct gehad. Nou, dan wil je wel stoppen, natuurlijk. Hij moet nog vijftig worden! Ik kan hem nog lang niet missen, dus dan is stoppen opeens een stuk makkelijker :) met een beetje morele steun van Allen Carr...

    BeantwoordenVerwijderen