dinsdag 7 februari 2012

Reacties


Hallo trouwe volger, 


















Het zou kunnen zijn dat het je maar niet lukt om te reageren op een van mijn berichten. Ja, dat zou ik wel jammer vinden natuurlijk. Het is ook best een gedoe, dus ik kan me voorstellen dat het maar niet wil lukken. Ik zal proberen duidelijk uit te leggen hoe je kunt reageren. 

Klik op de titel van het bericht. Stel dat je wilt reageren op het voorgaande bericht, dan klik je dus op de titel ‘Onder de appelboom...'. Vervolgens zie je onderaan het verhaal en de reacties een wit veld waarin staat ‘Voer je opmerking in’. Hierin schrijf je hoe leuk je mijn verhaaltje vindt (hahaha).

Als je uitgeschreven bent, is het nog niet gedaan! Ja ja, hier gaat het dus vaak mis, beste volger. Hier denkt men vaak: 'Zo, mijn ei is gelegd, ik ben weer 's weg!' En dan heb je dus mooi voor niets zitten schrijven want er is niets vastgelegd... En dan denk je achteraf natuurlijk dat die rare Annette jouw reactie niet leuk genoeg vond. Zo krijg je vanzelf de grootste misverstanden. Kijk, dat wil ik dus in de toekomst voorkomen. We gaan verder...

Onder je reactie zie je staan: ‘Reageer als’. In het keuzemenu erachter kun je kiezen uit verschillende mogelijke accounts. Maar je kunt ook anoniem reageren of met je (verzonnen) naam, dat moet je helemaal zelf weten.

Nou, het is bijna zover, nog even op ‘publiceren’ klikken en je reactie wordt naar mij gestuurd. Dan ga ik kijken of ik het wel eens ben met de inhoud (nee hoor) en zet ik je reactie op mijn blog.

Voilà!

Mocht het om een of andere reden nog niet lukken, maakt niet uit, mail me dan maar even!



6 opmerkingen:

  1. Kneeltje.8.2.12

    Dag Annette ik heb je uitleg begrepen. Ga het nu toepassen. Ik wil je ook nog even bedanken voor de fijne dagen die we bij jullie hebben doorgebracht . Ik heb genoten. Liefs. Kneeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kneeltje,
      Nou, het was wederzijds, hoor Kneeltje!
      Het was echt heel gezellig. En voor je het weet zien we elkaar weer,
      liefs,
      Annette

      Verwijderen
  2. Haha, nou dan maar eventjes reageren hè!
    Ooo... die afbeelding kon een foto van Henk en mij zijn, werkelijk sprekend !!! M'n zwarte toetsenbord, m'n zwarte muis, te dicht op m'n oude monitor, Henk over m'n schouder meekijken, met één vinger typen, tja... het is dat ik net sinds vorig jaar (november) een nieuwe minitor heb... maar anders...
    Groetjes, Cilia
    P.s. Wel effe checken hè, of dit door de keuring kan... hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar? Wat heerlijk hè, als je zo mooi kan tekenen, ik zal eens uit proberen te vinden waar het origineel vandaan komt.
      En of het door de keuring kan? Mwa, 't ken net... hihi (is geen Fries!)
      groetjes

      Verwijderen
  3. Ik voel me aangesproken door dit beeldmateriaal.
    Hoewel ik niet rook zie ik mezelf als bovenstaande heer.
    Gelijk maar even gebruik maken van de gelegenheid om deze fijne blog te complimenteren.
    Vr Gr boerBon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo boerBon, Dank voor het complimenteren. Wel grappig: boerBon, hier heb je de streek Bourbonnais en heb ik even gedacht aan de naam Bourbonnekes voor een website. Waren we nu familie geweest :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen